• 17-03-2020, 23:29:38
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende diyorum ki hocam kendi kilonuzu kaldırmak ağırlık kaldırmaktan daha iyidir makinede 70-80 kilo sırt hareketi yapıp 2 tane nizami barfiks çekemeyen insanlar var demirler sadece kasları şişirir kişiyi güçlendirmez pek
    bu jimnastik şeylerini nereden sipariş edebilirim koridorda barfiks demirine asayım tutar galiba
  • 17-03-2020, 23:41:13
    #11
    Formenosx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu jimnastik şeylerini nereden sipariş edebilirim koridorda barfiks demirine asayım tutar galiba

    https://www.google.com/search?q=jimn...hrome&ie=UTF-8

    her yerde var hocam. bunlar fazla sallandırıyor mazallah düşersiniz falan, sabit bir demir ağaç daha mantıklı olur
  • 17-03-2020, 23:42:30
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.google.com/search?q=jimn...hrome&ie=UTF-8

    her yerde var hocam. bunlar fazla sallandırıyor mazallah düşersiniz falan, sabit bir demir ağaç daha mantıklı olur
    90 kiloyum başlangıçda zar zor kaldıracağım kendimi inşallah sakat kalmayız [emoji1787]

    SNE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi