• 16-03-2020, 05:38:37
    #1
    Merhaba sevgili r10 ailesi. Artık ben de 18 yaşını doldurmuşlar kervanına katıldım ve annemden de çok güzel ayrıca da pahalı bir hediye aldım. Iphone 11 Pro Max 256GB hediye etti annem bana. Buradan tekrardan anneme teşekkür ediyorum bu güzel hediyesi için ^^.


    İnternetten yaptigim isler geregi özgürce kullanabilecegim bir cihazım olmasını tercih ederdim ama bilemiyorum simdi bu telefonla ne yapacagimi. Aklimda bu telefonu iade edip 300 400 dolara android telefon alip geri kalan parayla da laptop almayi dusunuyorum. Sizce ne yapmam gerekir? iPhone ile internet işleri halledilebilir mi acaba?

    İyi dileklerinizi ve düşüncenizi belirtirseniz çok mutlu olurum ^^

    Herkese hayırlı günler.
  • 16-03-2020, 05:46:32
    #2
    Öncelikle doğum gününüz kutlu olsun. Telefonunuz da hayırlı olsun tabii. Ben olsam iade ederdim.
  • 16-03-2020, 05:49:16
    #3
    Tam da Türkiye'de insanlar zar zor geçiniyor, nasıl aldı annen diyecekken. Profilinde Yurtdışında yaşadığını gördüm. Coğrafyanın kader olduğunu bir kez daha anladık..



    bu arada nice mutlu senelere.
  • 16-03-2020, 05:51:19
    #4
    UmutcanYILDIRIM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam da Türkiye'de insanlar zar zor geçiniyor, nasıl aldı annen diyecekken. Profilinde Yurtdışında yaşadığını gördüm. Coğrafyanın kader olduğunu bir kez daha anladık..




    bu arada nice mutlu senelere.
    İyi dileğiniz için teşekkürler maalesef ki cografya insanin yasamini etkiliyor.
  • 16-03-2020, 05:51:26
    #5
    bizim ülkemizde normal şartlarda doların 2 tl vergininde %20 civarı maksimum olması gerektiğini düşünerek o telefonu benim annem de 2500 tl civarına alabilirdi ama maalesef...
    dıj güjler sebebi ile %200 vergi ve dolar 6.30 tl
  • 16-03-2020, 05:51:42
    #6
    Öncelikle doğum gününüz kutlu olsun hocam. Değerini bilin bence iade etmeyin. Benim bugüne kadar bir defa bile doğum günümü kutlayan olmadı.
    • guttsay
    • mlbdestek
    guttsay ve mlbdestek bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 16-03-2020, 05:51:43
    #7
    selcukist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle doğum gününüz kutlu olsun. Telefonunuz da hayırlı olsun tabii. Ben olsam iade ederdim.
    Iyi dileginiz ve oneriniz icin tesekkurler



    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle doğum gününüz kutlu olsun hocam. Değerini bilin bence iade etmeyin. Benim bugüne kadar bir defa bile doğum günümü kutlayan olmadı.
    Sagolun hocam.



    berkribas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizim ülkemizde normal şartlarda doların 2 tl vergininde %20 civarı maksimum olması gerektiğini düşünerek o telefonu benim annem de 2500 tl civarına alabilirdi ama maalesef...
    dıj güjler sebebi ile %200 vergi ve dolar 6.30 tl
    Vergiyle 4500 tl ek ucret oluyor, dolar 2 olsa epeyce iyi olabilirdi fiyat sizin dediginiz gibi.
  • 16-03-2020, 05:59:20
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    doğum gününüz kutlu olsun. güle güle kullanın
  • 16-03-2020, 05:59:56
    #9
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğum gününüz kutlu olsun. güle güle kullanın
    Guzel yorumunuz icin tesekkurler