
İnternetten yaptigim isler geregi özgürce kullanabilecegim bir cihazım olmasını tercih ederdim ama bilemiyorum simdi bu telefonla ne yapacagimi. Aklimda bu telefonu iade edip 300 400 dolara android telefon alip geri kalan parayla da laptop almayi dusunuyorum. Sizce ne yapmam gerekir? iPhone ile internet işleri halledilebilir mi acaba?
İyi dileklerinizi ve düşüncenizi belirtirseniz çok mutlu olurum ^^
Herkese hayırlı günler.
maalesef ki cografya insanin yasamini etkiliyor.