Tam da Türkiye'de insanlar zar zor geçiniyor, nasıl aldı annen diyecekken. Profilinde Yurtdışında yaşadığını gördüm. Coğrafyanın kader olduğunu bir kez daha anladık..
bu arada nice mutlu senelere.
İyi dileğiniz için teşekkürler

maalesef ki cografya insanin yasamini etkiliyor.