Tam da Türkiye'de insanlar zar zor geçiniyor, nasıl aldı annen diyecekken. Profilinde Yurtdışında yaşadığını gördüm. Coğrafyanın kader olduğunu bir kez daha anladık..



bu arada nice mutlu senelere.