Konu
Aldığım en pahalı doğum günü hediyesi
16-03-2020, 05:51:26
#5
berkribas
bizim ülkemizde normal şartlarda doların 2 tl vergininde %20 civarı maksimum olması gerektiğini düşünerek o telefonu benim annem de 2500 tl civarına alabilirdi ama maalesef...
dıj güjler sebebi ile %200 vergi ve dolar 6.30 tl