bir hediye aldım
ben birine bu cihazı veya daha düşük değerli bir cihaz hediye etsem oda gidip geri iade edip parasını alsa gözümden düşer
Aldığım en pahalı doğum günü hediyesi
32
●1.684
- 16-03-2020, 22:15:39Doğum gününüz kutlu olsun
2 Ay önce eben de 18'e girdim. Çevreme, aileme aylar öncesinden söylemiştim tek alacağınız hediye kitap olsun diye çünkü kitaplara gerçek anlamda param yetmiyor
2-3 kitap dışında alamadıysam da güzeldi yine
Bence satmayın, kullanın, değerini bilin
- 16-03-2020, 22:48:15Iade edip daha çok isime yarayacak sey alsam annem sorun cikarmaz diye dusunuyorum ki kendisi de tamam dedi. Kadin icinden geldigi icin hediye olarak iPhone aldi, benim iyiligimi istedigi icin sorun etmedi pektunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 Ay önce eben de 18'e girdim. Çevreme, aileme aylar öncesinden söylemiştim tek alacağınız hediye kitap olsun diye çünkü kitaplara gerçek anlamda param yetmiyor
2-3 kitap dışında alamadıysam da güzeldi yine