• 16-03-2020, 21:53:48
    #28
    bir hediye aldım

    ben birine bu cihazı veya daha düşük değerli bir cihaz hediye etsem oda gidip geri iade edip parasını alsa gözümden düşer
  • 16-03-2020, 22:15:39
    #29
    ayoft.com
    Doğum gününüz kutlu olsun 2 Ay önce eben de 18'e girdim. Çevreme, aileme aylar öncesinden söylemiştim tek alacağınız hediye kitap olsun diye çünkü kitaplara gerçek anlamda param yetmiyor 2-3 kitap dışında alamadıysam da güzeldi yine Bence satmayın, kullanın, değerini bilin
  • 16-03-2020, 22:48:15
    #30
    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir hediye aldım

    ben birine bu cihazı veya daha düşük değerli bir cihaz hediye etsem oda gidip geri iade edip parasını alsa gözümden düşer
    Iade edip daha çok isime yarayacak sey alsam annem sorun cikarmaz diye dusunuyorum ki kendisi de tamam dedi. Kadin icinden geldigi icin hediye olarak iPhone aldi, benim iyiligimi istedigi icin sorun etmedi pek
  • 17-03-2020, 03:48:25
    #31
    Nice yıllar. Hediye satılmaz, ayıp edersin.
  • 17-03-2020, 13:42:30
    #32
    Ben olsam kullanırdım en kral telefon sonucta.
  • 17-03-2020, 13:46:32
    #33
    Mutlu yıllar. Doğum günün kutlu olsun.