bir hediye aldım
ben birine bu cihazı veya daha düşük değerli bir cihaz hediye etsem oda gidip geri iade edip parasını alsa gözümden düşer
Iade edip daha çok isime yarayacak sey alsam annem sorun cikarmaz diye dusunuyorum ki kendisi de tamam dedi. Kadin icinden geldigi icin hediye olarak iPhone aldi, benim iyiligimi istedigi icin sorun etmedi pek