Merhaba sevgili r10 ailesi. Artık ben de 18 yaşını doldurmuşlar kervanına katıldım ve annemden de çok güzel ayrıca da pahalı bir hediye aldım. Iphone 11 Pro Max 256GB hediye etti annem bana. Buradan tekrardan anneme teşekkür ediyorum bu güzel hediyesi için ^^.


İnternetten yaptigim isler geregi özgürce kullanabilecegim bir cihazım olmasını tercih ederdim ama bilemiyorum simdi bu telefonla ne yapacagimi. Aklimda bu telefonu iade edip 300 400 dolara android telefon alip geri kalan parayla da laptop almayi dusunuyorum. Sizce ne yapmam gerekir? iPhone ile internet işleri halledilebilir mi acaba?

İyi dileklerinizi ve düşüncenizi belirtirseniz çok mutlu olurum ^^

Herkese hayırlı günler.