Öncelikle doğum gününüz kutlu olsun. Telefonunuz da hayırlı olsun tabii. Ben olsam iade ederdim.
Iyi dileginiz ve oneriniz icin tesekkurler
Öncelikle doğum gününüz kutlu olsun hocam. Değerini bilin bence iade etmeyin. Benim bugüne kadar bir defa bile doğum günümü kutlayan olmadı.
Sagolun hocam.
bizim ülkemizde normal şartlarda doların 2 tl vergininde %20 civarı maksimum olması gerektiğini düşünerek o telefonu benim annem de 2500 tl civarına alabilirdi ama maalesef...
dıj güjler sebebi ile %200 vergi ve dolar 6.30 tl
Vergiyle 4500 tl ek ucret oluyor, dolar 2 olsa epeyce iyi olabilirdi fiyat sizin dediginiz gibi.