selcukist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle doğum gününüz kutlu olsun. Telefonunuz da hayırlı olsun tabii. Ben olsam iade ederdim.
Iyi dileginiz ve oneriniz icin tesekkurler



Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle doğum gününüz kutlu olsun hocam. Değerini bilin bence iade etmeyin. Benim bugüne kadar bir defa bile doğum günümü kutlayan olmadı.
Sagolun hocam.



berkribas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bizim ülkemizde normal şartlarda doların 2 tl vergininde %20 civarı maksimum olması gerektiğini düşünerek o telefonu benim annem de 2500 tl civarına alabilirdi ama maalesef...
dıj güjler sebebi ile %200 vergi ve dolar 6.30 tl
Vergiyle 4500 tl ek ucret oluyor, dolar 2 olsa epeyce iyi olabilirdi fiyat sizin dediginiz gibi.