• 16-03-2020, 02:21:44
    #10
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla kurallar çiğnenmek için vardır ben çıkarım dışarı evde kalamam. Hayat zor
    olmaz Enes'im, 1 insan yüzünden kaç milyon kişi tehlikeye giriyor. Bir ülke yok oluyor ve buna sebep oluyorsun. Bu sensin, benim ve ya bir başkası. Devlet memuru olsaydım ben de desteklerdim sokağa çıkma yasağını. Hiç bir şey yapamıyoruz kendimizi temiz tutmaya yönelik aktivitelerimiz dışında..
  • 16-03-2020, 02:22:27
    #11
    Ritalin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    El yıkamak çözüm değil üstadım, ofis de iş arkadaşım hapşurdu diye iş yerinde yanına yaklaşan yok. Bu el yıkamakla olacak şey değil ciddi önlemler lazım, çok ciddi




    İtalya'da
    İlk virüs vakası 15 şubatta görüldü
    İlk ölüm vakası 6 gün sonra 21 şubatta görüldü.
    15 gün sonra vaka sayısı 1577
    Ölenlerin sayısı 41 oldu
    Şu an vaka sayısı 24747
    Ölenlerin sayısı 1809 oldu.

    Hepsi 29 günde oldu
    Bizim ülkenin insanı hapsedemezsin hocam

    Müslümanlar olarak ALLAH inanıyoruz tedbirimizi alırız ama takdir ALLAH'tan

    örneğin ben diş doktoruna gidecektim vazgeçtim ölmezsem haziran gibi düşünüyorum

    o yüzden istanbul gibi bir yerde sokağa çıkma yasağı tutmaz ancak ilçelerde olur anadolu da filan
  • 16-03-2020, 02:22:44
    #12
    Kurumsal PLUS
    Evde ki çocuğa kim mama alıcak ?
    Anne sütü olsun diye kim erzak alıcak ?
    Hadi stok yaptık, peki parası ? Çalışmadan kim kazanacak.

    Ev sahipleri kirayı durdurur mu ?
    Dükkan sahipleri kirayı durdurur mu ?
    Elektrik doğalgaz ve su borç olarak bekletir mi?


    Sokağa çıkma yasağı iyi fikir ama bu sorular cevapsız kalıyor
  • 16-03-2020, 02:23:10
    #13
    Bir ülkede günde 400 kişi ölüyor. Yanı başımızda ki diğer ülkede günde 100 kişi ölüyor. Burada gelen yorumlara bak. Abartıyorsunuz yeaaaağğğğ.
  • 16-03-2020, 02:24:42
    #14
    WebxGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evde ki çocuğa kim mama alıcak ?
    Anne sütü olsun diye kim erzak alıcak ?
    Hadi stok yaptık, peki parası ? Çalışmadan kim kazanacak.

    Ev sahipleri kirayı durdurur mu ?
    Dükkan sahipleri kirayı durdurur mu ?
    Elektrik doğalgaz ve su borç olarak bekletir mi?


    Sokağa çıkma yasağı iyi fikir ama bu sorular cevapsız kalıyor
    Maalesef öyle, ya virüsten ya açlıktan ölecek konuma düşünceye getirecek bir sistem içerisindeyiz kadim dostum..
  • 16-03-2020, 02:28:47
    #15
    İnsanların kendi kendini yönetemediğinden dolayı sokağa çıkma yasağı çok absürt olur. Pek korumasa da maske takmaya, hijyenli olmaya gayret edecek. Herkes kendi önlemini alıcak.

    ^^Bugün arkadaşla konuşuyorduk. O zengin kısımda oturuyor. Ben orta halli kısımda oturuyorum. Zenginlerin genellikle migros'u olur. Arkadaş ile konuşurken tüm gıdaları almışlar. Bende meraktan Bim'e gittim Bir de ne göreyim. Hepsi yerli yerinde duruyor.^^

    Mesaj açık, virüste bile zenginler bir adım önde...
  • 16-03-2020, 02:29:37
    #16
    italya durumu ortada
  • 16-03-2020, 02:31:42
    #17
    Zewodi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanların kendi kendini yönetemediğinden dolayı sokağa çıkma yasağı çok absürt olur. Pek korumasa da maske takmaya, hijyenli olmaya gayret edecek. Herkes kendi önlemini alıcak.

    ^^Bugün arkadaşla konuşuyorduk. O zengin kısımda oturuyor. Ben orta halli kısımda oturuyorum. Zenginlerin genellikle migros'u olur. Arkadaş ile konuşurken tüm gıdaları almışlar. Bende meraktan Bim'e gittim Bir de ne göreyim. Hepsi yerli yerinde duruyor.^^

    Mesaj açık, virüste bile zenginler bir adım önde...
    Bir vakada resmi tatil gelmesine sevindik örnek ülke olduk dedik falan ama sayı şimdiden 18 oldu daha kesin çözümleri hak ediyoruz
  • 16-03-2020, 02:34:05
    #18
    SEO & PR 5421044962
    Ne stok ne iş var ne yapacağız hadi çıkmadık bekleyecek mi alacaklılar

    Bizim tuzumuz kuru değil malesef