Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla kurallar çiğnenmek için vardır ben çıkarım dışarı evde kalamam. Hayat zor
olmaz Enes'im, 1 insan yüzünden kaç milyon kişi tehlikeye giriyor. Bir ülke yok oluyor ve buna sebep oluyorsun. Bu sensin, benim ve ya bir başkası. Devlet memuru olsaydım ben de desteklerdim sokağa çıkma yasağını. Hiç bir şey yapamıyoruz kendimizi temiz tutmaya yönelik aktivitelerimiz dışında..