WebxGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evde ki çocuğa kim mama alıcak ?
Anne sütü olsun diye kim erzak alıcak ?
Hadi stok yaptık, peki parası ? Çalışmadan kim kazanacak.

Ev sahipleri kirayı durdurur mu ?
Dükkan sahipleri kirayı durdurur mu ?
Elektrik doğalgaz ve su borç olarak bekletir mi?


Sokağa çıkma yasağı iyi fikir ama bu sorular cevapsız kalıyor
Maalesef öyle, ya virüsten ya açlıktan ölecek konuma düşünceye getirecek bir sistem içerisindeyiz kadim dostum..