• 16-03-2020, 02:12:12
    #1
    Türkiye'de sokağa çıkma yasağı sizce ne kadar mantıklı?
    Twitter de trend topic olan bu başlıkta ki yorumları, paylaşımları okuyorum. Gerçekten çok fazla gergin ortam mevcut fakat bütün kafeler full çekiyor. Herkes okey oynarken elinde telefonla bunu mu destekliyor?



    https://twitter.com/rehavimehmet/sta...822150151?s=09
  • 16-03-2020, 02:13:24
    #2
    Millet stok yaptı eve bende stok yapsam bende çıkmak istemezdim valla
  • 16-03-2020, 02:14:23
    #3
    Bizim ülkeye macera çıktı
  • 16-03-2020, 02:15:14
    #4
    1 karton sigaram var, Evdeyim sorun yok.
  • 16-03-2020, 02:15:35
    #5
    Okunduğu kadar basit bir şey olduğunu düşünmüyorum. Böyle bir yasak olursa bunun ekonomik kısmını da düşünmeleri lazım. Hem daha elini dezenfekte etmeyen insanlar yasağa ne kadar uyacak o da meçhul.
  • 16-03-2020, 02:17:18
    #6
    dzzalfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okunduğu kadar basit bir şey olduğunu düşünmüyorum. Böyle bir yasak olursa bunun ekonomik kısmını da düşünmeleri lazım. Hem daha elini dezenfekte etmeyen insanlar yasağa ne kadar uyacak o da meçhul.
    El yıkamak çözüm değil üstadım, ofis de iş arkadaşım hapşurdu diye iş yerinde yanına yaklaşan yok. Bu el yıkamakla olacak şey değil ciddi önlemler lazım, çok ciddi



    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim ülkeye macera çıktı
    İtalya'da
    İlk virüs vakası 15 şubatta görüldü
    İlk ölüm vakası 6 gün sonra 21 şubatta görüldü.
    15 gün sonra vaka sayısı 1577
    Ölenlerin sayısı 41 oldu
    Şu an vaka sayısı 24747
    Ölenlerin sayısı 1809 oldu.

    Hepsi 29 günde oldu
  • 16-03-2020, 02:18:31
    #7
    ben buna biraz felaket tellalığı adı veriyorum bana kalırsa sokağa cıkma yasagı aşırı absürt ki zaten bizim insanımız bu kurala konsa bile ne kadar uyar ki sanki


    https://www.youtube.com/watch?v=OBWOrFFavOk
  • 16-03-2020, 02:19:42
    #8
    Valla kurallar çiğnenmek için vardır ben çıkarım dışarı evde kalamam. Hayat zor
  • 16-03-2020, 02:21:41
    #9
    sokağa çıkma yasağı olmadıkça insanlar hiç bir önlem almayacak kesinlikle sokağa çıkma yasağı olmalı