Okunduğu kadar basit bir şey olduğunu düşünmüyorum. Böyle bir yasak olursa bunun ekonomik kısmını da düşünmeleri lazım. Hem daha elini dezenfekte etmeyen insanlar yasağa ne kadar uyacak o da meçhul.