ben buna biraz felaket tellalığı adı veriyorum bana kalırsa sokağa cıkma yasagı aşırı absürt ki zaten bizim insanımız bu kurala konsa bile ne kadar uyar ki sanki


https://www.youtube.com/watch?v=OBWOrFFavOk