Zewodi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanların kendi kendini yönetemediğinden dolayı sokağa çıkma yasağı çok absürt olur. Pek korumasa da maske takmaya, hijyenli olmaya gayret edecek. Herkes kendi önlemini alıcak.

^^Bugün arkadaşla konuşuyorduk. O zengin kısımda oturuyor. Ben orta halli kısımda oturuyorum. Zenginlerin genellikle migros'u olur. Arkadaş ile konuşurken tüm gıdaları almışlar. Bende meraktan Bim'e gittim Bir de ne göreyim. Hepsi yerli yerinde duruyor.^^

Mesaj açık, virüste bile zenginler bir adım önde...
Bir vakada resmi tatil gelmesine sevindik örnek ülke olduk dedik falan ama sayı şimdiden 18 oldu daha kesin çözümleri hak ediyoruz