Evde ki çocuğa kim mama alıcak ?
Anne sütü olsun diye kim erzak alıcak ?
Hadi stok yaptık, peki parası ? Çalışmadan kim kazanacak.

Ev sahipleri kirayı durdurur mu ?
Dükkan sahipleri kirayı durdurur mu ?
Elektrik doğalgaz ve su borç olarak bekletir mi?


Sokağa çıkma yasağı iyi fikir ama bu sorular cevapsız kalıyor