• 15-03-2020, 13:13:31
    #28
    Mesajları raporlayın ve gereksiz kişileri engelleyin en sağlamı bu kafaya takmaya gerek yok.
  • 15-03-2020, 16:42:47
    #29

    Hocam paytr konunuz;



    Yorumum ve cevabınız;

    Sizin açtığınız konuya göre gayet yardımcı olmak maksadıyla yazdığım "yasal olmayabilir" yorumuma istinaden bana sitem ettiniz. Benim amacım taşlamak veya köşebaşını tutmak değildi. Kaldı ki "x to x" şeklinde para aktarım işlemi sağlamıyorum. Ben bunu müşteri olarakta yazmış olabilirdim, "pazaryeri sistemi aynı n11 tarzında yasal" diyip bana olumlu bir cevap verebilirdiniz fakat siz bana sitem ettiniz. Kırgınlık olmaması adına cevap bile yazmadım.
    Yardımcı olmak amacıyla yazdığım yorum için sitem edilen biri olarak kırgın olması gereken benim hocam..
    Bol bereketli hayırlı günler dilerim
  • 15-03-2020, 16:44:55
    #30
    msezen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Hocam paytr konunuz;



    Yorumum ve cevabınız;

    Sizin açtığınız konuya göre gayet yardımcı olmak maksadıyla yazdığım "yasal olmayabilir" yorumuma istinaden bana sitem ettiniz. Benim amacım taşlamak veya köşebaşını tutmak değildi. Kaldı ki "x to x" şeklinde para aktarım işlemi sağlamıyorum. Ben bunu müşteri olarakta yazmış olabilirdim, "pazaryeri sistemi aynı n11 tarzında yasal" diyip bana olumlu bir cevap verebilirdiniz fakat siz bana sitem ettiniz. Kırgınlık olmaması adına cevap bile yazmadım.
    Yardımcı olmak amacıyla yazdığım yorum için sitem edilen biri olarak kırgın olan benim hocam..
    Bol bereketli hayırlı günler dilerim
    Sizi tenzih ederim yazdığımı görmediniz mi aynı mesajda hocam
    • msezen
    msezen bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-03-2020, 16:50:00
    #31
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizi tenzih ederim yazdığımı görmediniz mi aynı mesajda hocam
    Hocam benim mesajıma yazdığınız için kendimi tenzih edemedim
    Genel olarak r10 da okuyucuyumdur sizide r10 da aktif olarak görüyorum hatta daha önceki r10 nickinizi bir yerlerden hatırlıyorum ticaret yapmışta olabiliriz
  • 15-03-2020, 16:51:36
    #32
    msezen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benim mesajıma yazdığınız için kendimi tenzih edemedim
    Genel olarak r10 da okuyucuyumdur sizide r10 da aktif olarak görüyorum hatta daha önceki r10 nickinizi bir yerlerden hatırlıyorum ticaret yapmışta olabiliriz
    10 yıllık üyesiniz illaki bir muhabbetimiz olmuştur Tekrar sizi tenzih ediyorum ama kırılmayın lütfen
    • msezen
    msezen bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-03-2020, 17:46:06
    #33
    Haklısın DEAE
  • 15-03-2020, 22:41:17
    #34
    kesinlikle katılıyorum bunu genelde KURUMSAL ÜYELİK alanlarda görüyorum, bu rankı alana bişerley oluyor, doğru tonla para vermiş ya kendini moderatör falan sanıyor bu arkadaşlar bu rankı parayla değil gerçekten kurumsal şirketi olanlara verilmesi gerekiyordu, adamın şahıs şirketi bile yok bireysel iş yapıyor ama parayı basıp kurumsal üye olup sonrada kategoriyi tek başına götürüyor, üyelerde kurumsal üye diye daha çok hürmet gösterip iş yaptırıyor
  • 15-03-2020, 23:08:18
    #35
    🚀 Kurumsal SEO Ajansı 🚀
    Benim gibi takmayın hocam
  • 16-03-2020, 20:26:29
    #36
    Geçen birisi özelden yazdı bana. Dedi ki ; konuma tek yıldız oy vermişsiniz düzeltir misiniz ?
    Ben de aynısını ilk olarak kendisinin açtığım aynı kategoride ki hizmet konuma siz yaptınız dedim. ( Hizmet almadan geliyor direk tek yıldız veriyor) Niyetin ne olduğunu buradan anlarsınız!
    Neyse gidip düzeltmiş verdiği oyu ben düzelttim siz de düzeltir misiniz dedi ? Uzatmadım ve kavga etmedim sadece gidip düzelttim.
    Bana göre pişkinlik ve yüzsüzlüktü ama kavga etmedim tartışmadım. Malesef forumda dünyanın en saçma hizmetini de verse bir kere tutulduğu zaman üyelerin hepsi geçmiş reflere aldanıp aynı hizmeti almaya devam ediyor bazı konularda!

    Mesela başka bir üye replika parfüm satıyor! Yok yurtdışından alırken orjinale yakın falan demişler vs. Parfüm çok kalitesiz. Sudan bir farkı yok. Ancak reflere bakıyorsun gerçekten çok kaliteli, kalıcı, orjinal gibi Aldım ve çöpe attım. Şikayet konusu da açmadım. Halen aramızda halen satış yapıyor ve halen insanlar ref oluyor!

    Eskiden R10'da ticaret sanki biraz daha kaliteliydi. Gerçekten daha kaliteli hizmetler, daha kaliteli satış konuları vardı.