Hocam benim mesajıma yazdığınız için kendimi tenzih edemedim

Genel olarak r10 da okuyucuyumdur sizide r10 da aktif olarak görüyorum hatta daha önceki r10 nickinizi bir yerlerden hatırlıyorum ticaret yapmışta olabiliriz
10 yıllık üyesiniz illaki bir muhabbetimiz olmuştur

Tekrar sizi tenzih ediyorum ama kırılmayın lütfen