PastaMalzeme adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Köşebaşlarını tutanlar forumu sahiplenmiş
35
●2.115
- 14-03-2020, 22:50:15Bak işte buda en güzel örnek verdiğim mesaja, görmekten bile rahatsız olan zihniyet, görme hocam işinle meşgul ol sen niye birine sanalposu ile yardımcı olmak isteyen kişinin açtığı konuya girip olumsuz yorum yapıyorsun ki. Sen faydalanma eyvallah, bir sorun yaşarsam da ben yaşarım neden gelip ilgisiz mesaj yazıp sonra da beni hedef yapmaya çalışıyorsun.BunyMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-03-2020, 22:55:50Üyeliği durdurulduburanın sahibi değilim ama burayı da kirletemezsinPastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-03-2020, 22:57:58Herkes işine baksın beyler
Konu kilit.
Moderatör olsam böyle yazardım 😁
Konu sahibine ithafen rahatsız olduğunuz noktaları moderatör arkadaşlara iletmen daha sağlıklı olacaktır.
Ben bir kişiye yazınca hepsine yazıyorum birisi görürse sorun halloluyor.
Tabi o kadar ticarette aktif birisi değilim zaman kalmıyor. - 14-03-2020, 22:59:06Allah Allah olay ilginç bir hal almaya başladıBunyMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kirletmek derken senin hoşuna gitmeyen her şey burayı kirletiyor mu yani çok enteresan.
Forum adına hareket eden bir yönetici gurubu mevcut onlar gerekeni yapıyorlar kirlilik oluştuğunda...
Hocam her konuyu kilitlersek hiç bir şeyi konuşamayız,biz yazar çizer konuşuruz yöneticiler uygun görür tedbir alır, gereksiz görür kilitler saygı duyarız.chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 14-03-2020, 23:02:41Mizahen söyledim hocam.PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yöneticiler konuya bakar elbet - 14-03-2020, 23:46:34Kesinlikle katılıyorum. Sırf bu kişilere inat konuları aktif tutuyoruz. Bazı üyeler çok sahipleniyor sosyal hesapları gibi kullanıyorlar bunu daha öncede söyledim. Ben sürekli olarak forumda yönetimin ağırlığını hissetmek istiyorum premium üyeliklerin sahiplenmeleri can sıkıcı açıkçası.
kirletmek derken senin hoşuna gitmeyen her şey burayı kirletiyor mu yani çok enteresan.