Herkes işine baksın beyler
Konu kilit.
Moderatör olsam böyle yazardım 😁
Konu sahibine ithafen rahatsız olduğunuz noktaları moderatör arkadaşlara iletmen daha sağlıklı olacaktır.
Ben bir kişiye yazınca hepsine yazıyorum birisi görürse sorun halloluyor.
Tabi o kadar ticarette aktif birisi değilim zaman kalmıyor.