Kesinlikle katılıyorum. Sırf bu kişilere inat konuları aktif tutuyoruz. Bazı üyeler çok sahipleniyor sosyal hesapları gibi kullanıyorlar bunu daha öncede söyledim. Ben sürekli olarak forumda yönetimin ağırlığını hissetmek istiyorum premium üyeliklerin sahiplenmeleri can sıkıcı açıkçası.