buranın sahibi değilim ama burayı da kirletemezsin
Allah Allah olay ilginç bir hal almaya başladı

kirletmek derken senin hoşuna gitmeyen her şey burayı kirletiyor mu yani çok enteresan.
Forum adına hareket eden bir yönetici gurubu mevcut onlar gerekeni yapıyorlar kirlilik oluştuğunda...
Herkes işine baksın beyler
Konu kilit.
Moderatör olsam böyle yazardım 😁
Konu sahibine ithafen rahatsız olduğunuz noktaları moderatör arkadaşlara iletmen daha sağlıklı olacaktır.
Ben bir kişiye yazınca hepsine yazıyorum birisi görürse sorun halloluyor.
Tabi o kadar ticarette aktif birisi değilim zaman kalmıyor.
Hocam her konuyu kilitlersek hiç bir şeyi konuşamayız,biz yazar çizer konuşuruz yöneticiler uygun görür tedbir alır, gereksiz görür kilitler saygı duyarız.