Son zamanlarda foruma yeni katılan üyelerin bir kısmının ciddi derecede provakasyon yaptığını ve sıkıntışı hareketler yaptığını görüyorum. Yakışmıyor. Hepimiz burada ekmek kazanıyoruz. Kimimiz eğleniyor zaman geçiriyor.