Köşebaşlarını tutanlar forumu sahiplenmiş
35
●2.115
- 15-03-2020, 01:51:17Bir onceki uyeliginizde forumdaki nickiniz neydi?merak ettim belki eski dostlugumuz vardir🙂PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-03-2020, 11:58:10Deaezulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-03-2020, 12:09:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bi xxxx vardı seni dolandıran hatırladımPastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-03-2020, 12:17:37Mağduriyetimi giderdi kendisi fazlası ile o nedenle ismi editlerseniz kişinin ismi geçmesin indexlerde.ucuzsiparis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lafım sana değil Soyadaşım 😊 bizi bilenlerde sıkıntı yok zaten.mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 15-03-2020, 12:49:53o kdr doğru yazmışsınki hocam anlatamam. millet birbirinin ekmeğine yağ sürüyor.
rakipler birbirinin bir açığını bulmaya çalışıyor. ama buradan söylim 6 kişiyi yakından takip ediyorum. çok yakında büyük bomba patlatacağım. Kurumsallık kimlikleri ellerinde patlıyacak. biliyormusun hocam o kadar sıkıldım artık R10da birşey satmıyorum. sadece hizmet ürün alıyorum. - 15-03-2020, 12:51:57Ben üye olmadan da sizi görüyordum son 6 aylık süreçte, önceki üyelik adınızı görsem tanırım sizi büyük ihtimalle.(üye olmadan takip ediyordum forumu 5 senedir) Konularınız gereksiz veya uygunsuz bir içeriğe sahip değil aksine gayet güzel ve yerinde konular. İzninzle bir iki kelam etmek isterim diğer arkadaşlara da;PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Bu foruma hepimiz üyeyiz, hepimiz meslektaşız ve çoğumuz helal ekmeğimizin peşindeyiz. Müslüman olan arkadaşlarım satışları baltalamak, küçük kârlar için karalamada bulunmak en başta kul hakkıdır, Allah'ın kul affetmedikçe bende affetmeyeceğim dediği. Müslüman olmasanız bile bir insanın emeğini hiçe sayacak davranışlar hiçbir ahlaki saliğe veya hiçbir vicdana sığmaz, sığamaz. Nasıl ki emeğiniz hiçe sayıldığı zaman hakkınızı savunmaya çalışıyorsunuz, bunun yanlış bir davranış olduğunu biliyorsunuz lütfen sizde başkalarının hakkını yemeyin, emeğini hiç etmeyin."
Ticaret ahlakına sahip olan insanlar yukarıda bahsettiğim şeyleri yapmaz zaten, yapıyorsanız da lütfen kendinizi bir sorgulayın vicdanınız rahat ediyor mu diye.
İyi forumlar. - 15-03-2020, 13:05:43Herkesin rizki vardir başkasının işine goz dikerek para kazanılmaz.