PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizi tenzih ederim yazdığımı görmediniz mi aynı mesajda hocam
Hocam benim mesajıma yazdığınız için kendimi tenzih edemedim
Genel olarak r10 da okuyucuyumdur sizide r10 da aktif olarak görüyorum hatta daha önceki r10 nickinizi bir yerlerden hatırlıyorum ticaret yapmışta olabiliriz