Hocam paytr konunuz; Yorumum ve cevabınız;
Sizin açtığınız konuya göre gayet yardımcı olmak maksadıyla yazdığım "yasal olmayabilir" yorumuma istinaden bana sitem ettiniz. Benim amacım taşlamak veya köşebaşını tutmak değildi. Kaldı ki "x to x" şeklinde para aktarım işlemi sağlamıyorum. Ben bunu müşteri olarakta yazmış olabilirdim, "pazaryeri sistemi aynı n11 tarzında yasal" diyip bana olumlu bir cevap verebilirdiniz fakat siz bana sitem ettiniz. Kırgınlık olmaması adına cevap bile yazmadım.
Yardımcı olmak amacıyla yazdığım yorum için sitem edilen biri olarak kırgın olması gereken benim hocam..
Bol bereketli hayırlı günler dilerim