• 03-03-2020, 13:31:06
    #19
    Protex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hayırlısı olsun sizin adınıza sevindim. Fakat mesajınızda bazı çelişki ve mantık hatası görüyorum:
    örnek: bu nasıl oluyor?


    - 2011 yılında evlendiniz. evlenmeden önce eşiniz ilkokul mezunu imiş(!)
    siz evlendikten 6 ay sonra üniye başlamış(!)
    ozaman eşiniz evlenmeden önce ort ve liseyi kendi dışardan bitirmiş oluyor?

    - Ailenize ev ve jeep yapma gayretiniz gerçekten takdire şayan.
    Fakat konularınıza baktıgımda düşük bütçeli site satışı ve makale yazılır gibi konular goruyorum. Sakıncası yoksa, Gerçek manada ne iş yapıyorsunuz acaba?

    -

    Çanakkalede şuan çalışmadığınızı, bunun yerine ailenize zaman ayırdıgınızı ve hobi amaçlı hayvan beslediğinizi görüyorum. Bunları yapabilmek için sermaye gerekmektedir. Sanırım birikmiş bir paranız veya düzenli gelir getiren bir icar'ınız mevcut?


    Başarılarınızın devamının temennisini dilerim.
    Elbette cevaplarım bazı yerleri özet geçtim.

    2007 yılında üniversite bitirdim. 3 yıl çalıştım biraz para biriktirdim, 3 kardeşiz ortancı kardeşte okulu bititnce önden biriktirdiğimiz parayla taksitli ev yaptık 2 katlı, taksitleri beraber ödedik. Babamın tipo aracı vardı, onu satıp 4x4 jeep aldık taksitle onu ödedik.

    Eşimle birlikteliğimiz 17 yıllıktır. İlk aşık olduğum kızdı. Orta okul lisyi dışarıdan bitirdi. Okuma istediğini görünce hayalin önünde duramazdım. Ailesi okula göndermemişti çünkü.

    Çanakkale'de iş güvenliği uzmanlığı yapıyorum, ayda 8 gün çalışıyorum. Kısmi zamanlı olarak. 1.5k para alıyorum. Kalan ihtiyaçlarımı internetten kazanarak karşılıyorum. İşsizlik çok, o yüzden tüm kazancımı internete kaydırmaya çalışıyorum.

    Para kazanmak için bir çok yol deniyorum, başarılı olduğum alanda yatırım yapacağım. Makale ise makale, site ise site.. sakız da düşük bütçeli ama çok kazandırıyor örneğin.

    Çalıştığımdan çok araştırma yapıyorum, bütçem çok yok, o yüzden ön çalışma için denemeler yapıyorum.

    Mühendislik okudum, minimum maliyet maximum kazanç başlangıç düşüncem.

    Başka sorunuz varsa cevaplayabilirim.
  • 03-03-2020, 16:02:07
    #20
    Maşallah hocam helal olsun sana Umarım bundan sonraki süreçte gönlünce olur
  • 03-03-2020, 18:20:01
    #21
    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elbette cevaplarım bazı yerleri özet geçtim.

    2007 yılında üniversite bitirdim. 3 yıl çalıştım biraz para biriktirdim, 3 kardeşiz ortancı kardeşte okulu bititnce önden biriktirdiğimiz parayla taksitli ev yaptık 2 katlı, taksitleri beraber ödedik. Babamın tipo aracı vardı, onu satıp 4x4 jeep aldık taksitle onu ödedik.

    Eşimle birlikteliğimiz 17 yıllıktır. İlk aşık olduğum kızdı. Orta okul lisyi dışarıdan bitirdi. Okuma istediğini görünce hayalin önünde duramazdım. Ailesi okula göndermemişti çünkü.

    Çanakkale'de iş güvenliği uzmanlığı yapıyorum, ayda 8 gün çalışıyorum. Kısmi zamanlı olarak. 1.5k para alıyorum. Kalan ihtiyaçlarımı internetten kazanarak karşılıyorum. İşsizlik çok, o yüzden tüm kazancımı internete kaydırmaya çalışıyorum.

    Para kazanmak için bir çok yol deniyorum, başarılı olduğum alanda yatırım yapacağım. Makale ise makale, site ise site.. sakız da düşük bütçeli ama çok kazandırıyor örneğin.

    Çalıştığımdan çok araştırma yapıyorum, bütçem çok yok, o yüzden ön çalışma için denemeler yapıyorum.

    Mühendislik okudum, minimum maliyet maximum kazanç başlangıç düşüncem.

    Başka sorunuz varsa cevaplayabilirim.
    Anladım hocam. Cvbınız için tşk ederim. iş güvenlik belgeniz hangi sınıf. bendede var C . adamlar aylık 2600 teklif ediyor. 8 günlük 1500 veren iyi bulmuşunuz...
  • 03-03-2020, 18:26:47
    #22
    Protex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım hocam. Cvbınız için tşk ederim. iş güvenlik belgeniz hangi sınıf. bendede var C . adamlar aylık 2600 teklif ediyor. 8 günlük 1500 veren iyi bulmuşunuz...
    Est. B sınıfıyım ben, 7 yıldır yapıyorum. C sınıfı iken 2016 da aldığım maaş 3k 2013 de işe başlarken 1.750 tl idi.

    Maaşlar çok düştü maalesef, 2 yılı geçti aynı maaşa çalışıyorum. Zam bile istemedim mevcut şartlardan. Normalde tam süre çalışsam şuan 6k altına çalışmam.

    Umarım istediğinizi bulursunuz.
  • 03-03-2020, 18:31:25
    #23
    Bir gün Çanakkale'ye taşınabilirim. Ah üniversitesi....
  • 06-07-2020, 16:18:10
    #24
    güzel bir yaşam aslında sizi bağlayan hiç bir şeyin olmaması yapabileceklerinizi daha rahat yapma imkanı sunuyor insana.
  • 06-07-2020, 16:23:13
    #25
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel bir yaşam aslında sizi bağlayan hiç bir şeyin olmaması yapabileceklerinizi daha rahat yapma imkanı sunuyor insana.
    Güzel kelimesi az kalır. Evimize 2-3 dk yürüme mesafesinde 3 tane çocuk parkı var...

    28 yıl İstanbul'da yaşamış biri olarak 4 yıldır tatil yapıyor gibiyim...
  • 06-07-2020, 16:31:16
    #26
    pm attım. sen işi biraz daha ileriye götür pm de dediklerimi gözardı etme.
  • 06-07-2020, 19:42:23
    #27
    hayalleri olanları ve başaranları görünce mutlu oluyorum.
    bir an olsun, ben de belki yaparım diyorum ama sonra bakıyoru asgari ücret maaşım müdürümüze ısrarla zar zor yatırılmış. onlar da faturaya gitmiş.
    keşke sağlam iş, maaş olsa biriktirebilsek biz de risk alabilsek ama..
    ilk başta ve en gerekli olan şey olarak para yok..
    sıradaki planını en kısa sürede gerçekleştireceğine inanıyorum, ailenle daha güzel yılların olsun umarım