hayalleri olanları ve başaranları görünce mutlu oluyorum.
bir an olsun, ben de belki yaparım diyorum ama sonra bakıyoru asgari ücret maaşım müdürümüze ısrarla zar zor yatırılmış. onlar da faturaya gitmiş.
keşke sağlam iş, maaş olsa biriktirebilsek biz de risk alabilsek ama..
ilk başta ve en gerekli olan şey olarak para yok..
sıradaki planını en kısa sürede gerçekleştireceğine inanıyorum, ailenle daha güzel yılların olsun umarım