Anladım hocam. Cvbınız için tşk ederim. iş güvenlik belgeniz hangi sınıf. bendede var C . adamlar aylık 2600 teklif ediyor. 8 günlük 1500 veren iyi bulmuşunuz...
Est. B sınıfıyım ben, 7 yıldır yapıyorum. C sınıfı iken 2016 da aldığım maaş 3k 2013 de işe başlarken 1.750 tl idi.
Maaşlar çok düştü maalesef, 2 yılı geçti aynı maaşa çalışıyorum. Zam bile istemedim mevcut şartlardan. Normalde tam süre çalışsam şuan 6k altına çalışmam.
Umarım istediğinizi bulursunuz.