altamore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayalleri olanları ve başaranları görünce mutlu oluyorum.
bir an olsun, ben de belki yaparım diyorum ama sonra bakıyoru asgari ücret maaşım müdürümüze ısrarla zar zor yatırılmış. onlar da faturaya gitmiş.
keÅŸke saÄŸlam iÅŸ, maaÅŸ olsa biriktirebilsek biz de risk alabilsek ama..
ilk baÅŸta ve en gerekli olan ÅŸey olarak para yok..
sıradaki planını en kısa sürede gerçekleştireceğine inanıyorum, ailenle daha güzel yılların olsun umarım
Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. Hayat umarım istediğiniz gibi ilerler sizinde.