Montana adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Zoraki çalışan kargo elemanları
50
●1.739
- 25-02-2020, 10:34:05Çalışmasın o zaman. PTT'nin kötü sistemini orada çalışan çekmek zorunda bana bir şey yansıtamaz. Madem memnun değil böyle sistem olmaz diyor. İstifa edecek beni ne ilgilendirir ya kaç kişiyle uğraştığı? Bana ne yani. Ben mesai saatleri içerisinde geliyorsam yapacak işimi. Bana artist artist konuşursa ya da işimi sallamaya çalışırsa gerekirse milyonuncu müşteri olayım. Pişman ederim onu.talipzor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-02-2020, 10:39:36ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
birkaç kere sorun yasadım merkeze telefon ederseniz ciddi anlamda ilgileniyolar . ben alıcı kısmıda sorun yasamıstım birden fazla kez sikayetci oldum direk merkezi arayıp baya ilgilendiler geri aradılar mail attılar - 25-02-2020, 13:39:42merkez derken numarasını bulabilir misiniz ? arayayım hemen hocamAnkamedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-02-2020, 13:41:29(0212) 671 74 36ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
burayı aramıstım ama benim sorunum dağıtımla alakalı ile buraya yonlendirdiler.. müşteri hizmetleri yonlendirme yapıyor - 25-02-2020, 13:43:58Bizim ülkemizde memuriyet sistemi uygun değil insanımızda iş ahlakı yok. Salla başı al maaşı bu olmamalı herkes polisinden öğretmenine bir kere girdim kafam rahat dememeli, belirli aralıkla tekrar girerken sağladıkları benzer başarıların tekrarı istenmeli polisler var maşallah poğaça simit uemekten göbek bağlamışlar
- 25-02-2020, 13:52:01Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Kargo çalışanlarının sen gelene kadar hiç işi olmuyor değil mi ? Biraz çalışana saygın olsun, kendini ne sanıyorsun ?
XX adet kargo ile 16:00'da gidersen tabii böyle olur, çalışanların başka işleri olabilir ki eminim oluyordur. Toplu kargoyla gidiyorsun hepsi farklı adres olabilir veya aynı adres olabilir sonuçta çalışan bu kargoları tek tek işleyecek. Kimse toplu kargo ile geldin diye diğer işlerini bırakıp seninle ilgilenmez, diğer müşterilerden farkın nedir ? Mesai saati bitmeden kargolarını kabul etmeye çalışsa diğer işleri aksayacak, bunları biraz düşünsen konu açmaya gerek kalmayacak. Bir kısımdan sonra konunun devamını okumadım saçma... - 25-02-2020, 14:04:35Abi senin yorumlarını her zaman dikkate alan biriyimdir bunu az-çok bilirsin. Vakit ayırıp yorumda bulunduğun içinde teşekkür ediyorum. Müsadenle madde madde cevap vermek istiyorum.digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1: Daha önce kibar şubesinde ilk sorunu yaşadım ve merkez postaneye gitmem söylendi buna hakları olmamasına rağmen bende bu diyalogları merkez postanede basmanede yaşadım sende İzmirlisin bilirsin büyük bir postane. 2 gün önce 30'a kadar kargo götürdüm başka personel aldı sohbet ettik muhabbet ettik 3-4 farklı boy poşet verdi güzel güzel kargolarımı tek tek aldı teşekkürümü ettim çıktım gittim yine aynı saatti. Bu adamla olayımın başlangıcı direk tersleme ile başlamadı. Demişssin ya adamı terslemişsin ne bekliyorsun öyle olmadı abi. Sıramı aldım gittim karşısına abartısız 5 dakka yüzüme bakmadı bir şeylerle uğraştı madem işin var numaratöre basıp beni niye çağırıyorsun ? yine ses etmedim ama gıcık olmaya orada başladım. Sonra kız geldi numarasız elinde bir deste para ile para yatıracağını söyledi onu diğer vezneye gönderip " bak müşteriyi yolladım başka yere " demesinden sonra benim ses tonum yükseldi ve bu dakkadan sonra tartışma çıkmaya başladı. Ne demek senin için müşteriyi yolladım ben neyim burada ? ayrıca elimdekı sıra numarası ile yanan numara bana ait ne hakla benle ilgilenirken araya başkasını alabilirsin ki ? Para konusunda abi 550 lira veriyorum fırçamı atarım demedim öyle anlaşıldıysam ise affola ben orada 550 lira para vermişim bedava göndermiyorum bu neyin tribi bu neyin suratı demek istedim. Hayır işi yaparsın da nazlana nazlana yaparsın anlarım 550 lira para ödüyorum üstüne bu kadar kargo getirme, şu saatte gel gibi kural dışı telkinler ile mobing uyguluyorlar insanlara bunun sebebi de çok açık mesai bitince 5 dakka geç kalırsa diye yapıyorlar. Ama kesinlikle 550 lira para veriyorum fırça atarım kafasında asla değilim bunu bir netleştirelim.
2: Abi e-ticaret yapıyoruz sende yapıyorsun 16:00'a kadar aynı gün kargo diyoruz demesek bile bir ürünü ne kadar çabuk kargoya verdin o kadar iyi bunu sende iyi biliyorsun. Benim öğlen 2 de kargoları götürmem imkansız şubenin biri bana yakın 15:50 gibi çıkıyorum dükkandan 16:00 da numaramı alıyorum yoğunluğa göre 5-10 dakka içinde sıra geliyor daha mesai bitimine 1 saat kalıyor hemen hemen yine telkin alıyoruz. Senin örneğine gelecek olursak diyelim gittim elimde 20 kargo ile önümde de bir adam var elinde var 200 kargo bekledim bekledim saat oldu 5 personel kalktı dedi ki mesai bitti kapatıyoruz bak yemin ederim personeli şikayet etmem ararım PTT yi derim ki kardeşim x şubenize gidiyoruz zaman yetmiyor ürünleri veremiyoruz vezne ekleyin personel sayınızı arttırın vs şikayetim ptt ye olur personele olmaz.
3: Ben hizmet alan tarafım bana kargo sistemi böyle işine gelmiyorsa çalışma diyemez. Ben dükkanıma gelen müşteriye benim sistemim böyle işine gelmiyorsa git başka yere diyemem. Aslında derimde diyemem. Bu adam sistem bu işine gelmiyorsa diyemez. Çünkü böyle bir kural yok. Müdürlerine söyleyecekler o zaman müdürleri üst kurula aktaracak PTT kural getirecek diyecek ki kargo alımları en geç 16:00 diğer vezne işlemleri 17:00 a kadar. Diyecek ki bir kişi bir günde 10 kargo fazlasını gönderemez. O zaman personel haklı olur hiç bir adetle, saatle ilgili kural yokken bunların kural uydurması benim sinirlerimi bozan nokta
Genel olarak konu böyle aslında dediğim gibi her şey personelin tutumu ile başladı. Müdüre çıktım diyorum ki müdür bey var mı böyle bir kural şu kadar kargodan fazlasını gönderemezsin diye ? yok diyor. Müdür bey 16:00 da ben kargo getiremezmiyim diyorum getirebilirsin diyor. 7-8 vezne var abi hepsi kargo alıyor. Barkodlu çıktıları almışım elinde cihazı var inan 10 dakkasını almaz 16 kargoyu girmek. Böyle böyle insanlara mobing uygulayıp çıkış saatlerine insanların gelmemesini sağlamaya çalışıyor erken çıkmak için. Bunu anlayabiliyorum bende olsam bende erken çıkmak için ne gerekiyorsa yapardım ama bunu yaparken karşındaki insanı azarlamak olmamalı.
Teşekkürler hocam bir arayayım bakalım yardımcı olacaklar mıAnkamedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senin konuyu okuman benim ne kadar umurum da acaba ? Kendimi ne sandığımı klavye başından anlatmayı seven birisi değilim imkanların el veriyor İzmire gelebilirim dersen yüz yüze kendim hakkımda bilgi vermeyi tercih ederim onun dışında boş sözlerle klavye başından kendimi tanıtmak saçma olacak. Çalışanın başka işi olması benim mesai saatleri içerisinde götürdüğüm kargoları almayacağı anlamına gelmez. Eğer numaratöre basıp beni çağırıyorsa başka işi yoktur demektir başka işi olan zaten çalışıyor sıraya basıp müşteriyi çağırmıyor. Numaratöre basıp çağırıyorsa demekki işi yoktur benimle ilgilenecektir. Sen esnaflık yapıyor musun ? eticaret ile uğraşıyor musun ? boş boş konuşmadan evvel önce bunları bir söyleStein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 25-02-2020, 14:11:15E-ticaret ile uğraşıyorum, işimi düzgün yapıyorum. Çakma ürünü orjinalmiş gibi tanıtmıyorumComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle