• 26-02-2020, 23:15:43
    #46
    Bugün saat 10:00 gibi gittim yine şubeye açmış telefondan son ses müzik sallana sallana iş yapıyorlar. Sesini kısma gereği bile hissetmiyor belki rahatsız oluyoruz belki ben müzik sevmiyorum ama işte kazık çakmışlar bir kere onun rahatlığı ile çalışıyorlar. Eşrefpaşa şubeden şefleri aradı bir daha zorluk çıkartmayacaklar özür dileriz vs dediler.
  • 27-02-2020, 06:00:42
    #47
    Konuyu okudum herkes PTT'ye sallamış, herkes şikayetçi kimse sevmiyor ama ısrarla çalışmaya devam ediyor? Benim gibi sizde çalışmayın o zaman..
  • 28-02-2020, 00:05:42
    #48
    DetoneDatome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu okudum herkes PTT'ye sallamış, herkes şikayetçi kimse sevmiyor ama ısrarla çalışmaya devam ediyor? Benim gibi sizde çalışmayın o zaman..
    Ekonomik şartlar diyelim hocam. Sebebi şu bir çok firma ile rekabet edilirken kargo maliyetini ne kadar alta çekersek o kadar hem bizim için hem alıcı için iyi oluyor. PTT'nin kara kaşına kara gözüne çalışmıyoruz. Aras kargo ile çalışıyordum 1 desi oluyor benim kargolarım genelde 1 desi için 8.3376 TL ödüyorum n11 aracılığı ile. PTT ile ise 5.1620 TL ödüyorum arada 3.1756 TL fark var PTT ile 45 kargo yollamışım ortalama 45 X 3.1756 = 142.90 TL yapar yani Aras kargo ile yollamış olsaydım cebimden kargo için 142.90 TL fazla para çıkacaktı. Tüm mesele bundan ibaret...
  • 28-02-2020, 02:13:10
    #49
    Bu memur zihniyeti yıllardır değişmedi gitti. Hakkınızı arayın çünlü sustukça bunlar salla başı al maaşı yapıyorlar.
  • 28-02-2020, 15:48:18
    #50
  • 28-02-2020, 16:09:01
    #51
    Yurtici kargo uygulamasi %30 indirim kodu veriyor belki isine yarar hocam.