Zoraki çalışan kargo elemanları
50
●1.739
- 26-02-2020, 23:15:43Bugün saat 10:00 gibi gittim yine şubeye açmış telefondan son ses müzik sallana sallana iş yapıyorlar. Sesini kısma gereği bile hissetmiyor belki rahatsız oluyoruz belki ben müzik sevmiyorum ama işte kazık çakmışlar bir kere onun rahatlığı ile çalışıyorlar. Eşrefpaşa şubeden şefleri aradı bir daha zorluk çıkartmayacaklar özür dileriz vs dediler.
- 27-02-2020, 06:00:42Konuyu okudum herkes PTT'ye sallamış, herkes şikayetçi kimse sevmiyor ama ısrarla çalışmaya devam ediyor? Benim gibi sizde çalışmayın o zaman..
- 28-02-2020, 00:05:42Ekonomik şartlar diyelim hocam. Sebebi şu bir çok firma ile rekabet edilirken kargo maliyetini ne kadar alta çekersek o kadar hem bizim için hem alıcı için iyi oluyor. PTT'nin kara kaşına kara gözüne çalışmıyoruz. Aras kargo ile çalışıyordum 1 desi oluyor benim kargolarım genelde 1 desi için 8.3376 TL ödüyorum n11 aracılığı ile. PTT ile ise 5.1620 TL ödüyorum arada 3.1756 TL fark var PTT ile 45 kargo yollamışım ortalama 45 X 3.1756 = 142.90 TL yapar yani Aras kargo ile yollamış olsaydım cebimden kargo için 142.90 TL fazla para çıkacaktı. Tüm mesele bundan ibaret...DetoneDatome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-02-2020, 16:09:01Yurtici kargo uygulamasi %30 indirim kodu veriyor belki isine yarar hocam.