DetoneDatome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu okudum herkes PTT'ye sallamış, herkes şikayetçi kimse sevmiyor ama ısrarla çalışmaya devam ediyor? Benim gibi sizde çalışmayın o zaman..
Ekonomik şartlar diyelim hocam. Sebebi şu bir çok firma ile rekabet edilirken kargo maliyetini ne kadar alta çekersek o kadar hem bizim için hem alıcı için iyi oluyor. PTT'nin kara kaşına kara gözüne çalışmıyoruz. Aras kargo ile çalışıyordum 1 desi oluyor benim kargolarım genelde 1 desi için 8.3376 TL ödüyorum n11 aracılığı ile. PTT ile ise 5.1620 TL ödüyorum arada 3.1756 TL fark var PTT ile 45 kargo yollamışım ortalama 45 X 3.1756 = 142.90 TL yapar yani Aras kargo ile yollamış olsaydım cebimden kargo için 142.90 TL fazla para çıkacaktı. Tüm mesele bundan ibaret...