Bugün saat 10:00 gibi gittim yine şubeye açmış telefondan son ses müzik sallana sallana iş yapıyorlar. Sesini kısma gereği bile hissetmiyor belki rahatsız oluyoruz belki ben müzik sevmiyorum ama işte kazık çakmışlar bir kere onun rahatlığı ile çalışıyorlar. Eşrefpaşa şubeden şefleri aradı bir daha zorluk çıkartmayacaklar özür dileriz vs dediler.