Bizim ülkemizde memuriyet sistemi uygun değil insanımızda iş ahlakı yok. Salla başı al maaşı bu olmamalı herkes polisinden öğretmenine bir kere girdim kafam rahat dememeli, belirli aralıkla tekrar girerken sağladıkları benzer başarıların tekrarı istenmeli polisler var maşallah poğaça simit uemekten göbek bağlamışlar