Kargo çalışanlarının sen gelene kadar hiç işi olmuyor değil mi ? Biraz çalışana saygın olsun, kendini ne sanıyorsun ?
XX adet kargo ile 16:00'da gidersen tabii böyle olur, çalışanların başka işleri olabilir ki eminim oluyordur. Toplu kargoyla gidiyorsun hepsi farklı adres olabilir veya aynı adres olabilir sonuçta çalışan bu kargoları tek tek işleyecek. Kimse toplu kargo ile geldin diye diğer işlerini bırakıp seninle ilgilenmez, diğer müşterilerden farkın nedir ? Mesai saati bitmeden kargolarını kabul etmeye çalışsa diğer işleri aksayacak, bunları biraz düşünsen konu açmaya gerek kalmayacak. Bir kısımdan sonra konunun devamını okumadım saçma...