Lütfen artık Galatasaray Konusu vs. Açmayın!
21
●567
- 23-02-2020, 23:01:56Ayıptır sorması hangi holdingin sahibisiniz?phpxtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-02-2020, 23:20:39bi 20 sene bu düşünce ile gidersiniz hocam tebrikler 😊Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-02-2020, 23:28:55Hocam valla kusura bakmasın kimse ama 21 senedir adamlar sanırım kazanıyor o kadar sevinmemişlerdir yani. Futbolca utanmaları gerekirken sevinmek garip geliyor bana.AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-02-2020, 23:29:08iyi aksamlar hocam galatasaray kelimesini görün diye alıntılayıp yazıyorumQuare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-02-2020, 23:30:27sıradanlaşmıştı, maç öncesinde kimse Galatasarayın galip geleceğini düşünmüyordu. Ama o kısmetsizlik bitti gitti. Büyünün son kullanma tarihi bugün bitmiş hocam.Quare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-02-2020, 23:39:36Forumda böyle bir konunun kimse tarafından dikkate alınmayacağını düşünürsek, 1 tane daha fazla açılmış Galatasaray konusu olmaktan öte bir anlamı olmuyor yaptığınızın

Ben de mesela forumun sözlük başlıkları gibi başlıklarla dolmasını istemiyorum. Ama olmuyor işte ne yapalım