• 23-02-2020, 22:58:55
    #10
    İşiniz gücünüz futbol
  • 23-02-2020, 23:01:56
    #11
    phpxtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşiniz gücünüz futbol
    Ayıptır sorması hangi holdingin sahibisiniz?
    • ibra
    ibra bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-02-2020, 23:06:57
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Sabahlar olmasın.
  • 23-02-2020, 23:20:39
    #13
    Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 Yılda bir ilk oldu biraz mağzur görün biz GalataSaray'lıları
    bi 20 sene bu düşünce ile gidersiniz hocam tebrikler 😊
  • 23-02-2020, 23:27:27
    #14
    Valla hocam hayatımda ilk defa kadıköy galibiyeti gördüm, lütfen kusura bakmayınız. Sevinmek, sevinci paylaşmak en doğal hakkımız.

    Bu arada yapılan kareografiye karşılık, nakavt eden bir boxer beklerim
  • 23-02-2020, 23:28:55
    #15
    🤖 AI Developer
    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam hayatımda ilk defa kadıköy galibiyeti gördüm, lütfen kusura bakmayınız. Sevinmek, sevinci paylaşmak en doğal hakkımız.

    Bu arada yapılan kareografiye karşılık, nakavt eden bir boxer beklerim
    Hocam valla kusura bakmasın kimse ama 21 senedir adamlar sanırım kazanıyor o kadar sevinmemişlerdir yani. Futbolca utanmaları gerekirken sevinmek garip geliyor bana.
  • 23-02-2020, 23:29:08
    #16
    Quare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar lütfen sadece R10'da değil, instagram falanda artık girmeye korkuyorum.
    Takım tutmuyorum 6 yıldır fakat korkuyorum arada bende linç yiyeceğim diye.

    Not : Maç izlerken onun bunun ailevi değerlerine küfür eden arkadaşları kınıyorum, bu yüzden takım tutmanın doğru bir şey olduğunu düşünmüyorum. Ama tutana da saygım sonsuzdur
    iyi aksamlar hocam galatasaray kelimesini görün diye alıntılayıp yazıyorum
  • 23-02-2020, 23:30:27
    #17
    Quare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam valla kusura bakmasın kimse ama 21 senedir adamlar sanırım kazanıyor o kadar sevinmemişlerdir yani. Futbolca utanmaları gerekirken sevinmek garip geliyor bana.
    sıradanlaşmıştı, maç öncesinde kimse Galatasarayın galip geleceğini düşünmüyordu. Ama o kısmetsizlik bitti gitti. Büyünün son kullanma tarihi bugün bitmiş hocam.
  • 23-02-2020, 23:39:36
    #18
    Forumda böyle bir konunun kimse tarafından dikkate alınmayacağını düşünürsek, 1 tane daha fazla açılmış Galatasaray konusu olmaktan öte bir anlamı olmuyor yaptığınızın

    Ben de mesela forumun sözlük başlıkları gibi başlıklarla dolmasını istemiyorum. Ama olmuyor işte ne yapalım