• 23-02-2020, 22:42:45
    #1
    🤖 AI Developer
    Arkadaşlar lütfen sadece R10'da değil, instagram falanda artık girmeye korkuyorum.
    Takım tutmuyorum 6 yıldır fakat korkuyorum arada bende linç yiyeceğim diye.

    Not : Maç izlerken onun bunun ailevi değerlerine küfür eden arkadaşları kınıyorum, bu yüzden takım tutmanın doğru bir şey olduğunu düşünmüyorum. Ama tutana da saygım sonsuzdur
  • 23-02-2020, 22:49:03
    #2
    Kurumsal PLUS
    Niye açmasınlar? Zabbaha kadar burdayık zabbaha kadar. Şampiyon Cimbom
  • 23-02-2020, 22:49:57
    #3
    🤖 AI Developer
    Evet, galatasaray linç tayfa coming...
  • 23-02-2020, 22:49:58
    #4
    Zabbaha kadar burdayık #mayıslarbizimdir !
  • 23-02-2020, 22:51:20
    #5
    20 Yılda bir ilk oldu biraz mağzur görün biz GalataSaray'lıları
  • 23-02-2020, 22:52:07
    #6
    🤖 AI Developer
    Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 Yılda bir ilk oldu biraz mağzur görün biz GalataSaray'lıları
    Valla korkuyorum hocam zabaha kadar buradalarmış.
  • 23-02-2020, 22:54:45
    #7
    abi milletin zaten futbol dışında vakit geçireceği stres atacağı bir şey kalmadı memlekette. bırak bugün de galatasaraylılar atsın stresini. Not: Fenerliyim
  • 23-02-2020, 22:55:10
    #8
    Fener konusu açalım hocam uygun mudur
  • 23-02-2020, 22:56:05
    #9
    🤖 AI Developer
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fener konusu açalım hocam uygun mudur
    Hayır hocam, unutalım gitsin zabaha kadar rahat durmazlar yoksa.