Takım tutmuyorum 6 yıldır fakat korkuyorum arada bende linç yiyeceğim diye.
Not : Maç izlerken onun bunun ailevi değerlerine küfür eden arkadaşları kınıyorum, bu yüzden takım tutmanın doğru bir şey olduğunu düşünmüyorum. Ama tutana da saygım sonsuzdur