Arkadaşlar lütfen sadece R10'da değil, instagram falanda artık girmeye korkuyorum.
Takım tutmuyorum 6 yıldır fakat korkuyorum arada bende linç yiyeceğim diye.

Not : Maç izlerken onun bunun ailevi değerlerine küfür eden arkadaşları kınıyorum, bu yüzden takım tutmanın doğru bir şey olduğunu düşünmüyorum. Ama tutana da saygım sonsuzdur