• 24-02-2020, 04:07:53
    #19
    burakmehel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi 20 sene bu düşünce ile gidersiniz hocam tebrikler 😊
    Belli ki açınız bugün tavan. Ne diye bilirim ki teşekkürler
  • 24-02-2020, 04:08:49
    #20
    Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belli ki açınız bugün tavan. Ne diye bilirim ki teşekkürler
    ne yazık ki öyle teşekkürler 😊
  • 24-02-2020, 19:50:26
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam adamlar 21 yılda 1 yeniyor bırakın sevinsin garibanlar bu kadar nankör olma
  • 24-02-2020, 20:18:36
    #22
    🤖 AI Developer
    SerhattB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam adamlar 21 yılda 1 yeniyor bırakın sevinsin garibanlar bu kadar nankör olma
    Küfür etmesinler, bağırıp insanları da rahatsız etmesinler hocam derdim bu.