Lütfen artık Galatasaray Konusu vs. Açmayın! - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Lütfen artık Galatasaray Konusu vs. Açmayın!
21
●
567
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Lütfen artık Galatasaray Konusu vs. Açmayın!
1
2
3
24-02-2020, 04:07:53
#19
Bybitter
burakmehel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bi 20 sene bu düşünce ile gidersiniz hocam tebrikler 😊
Belli ki açınız bugün tavan. Ne diye bilirim ki teşekkürler
24-02-2020, 04:08:49
#20
burakmehel
Bybitter adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Belli ki açınız bugün tavan. Ne diye bilirim ki teşekkürler
ne yazık ki öyle teşekkürler 😊
24-02-2020, 19:50:26
#21
SerhattB
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hocam adamlar 21 yılda 1 yeniyor bırakın sevinsin garibanlar bu kadar nankör olma
24-02-2020, 20:18:36
#22
ibra
🤖 AI Developer
SerhattB adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam adamlar 21 yılda 1 yeniyor bırakın sevinsin garibanlar bu kadar nankör olma
Küfür etmesinler, bağırıp insanları da rahatsız etmesinler hocam derdim bu.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler