SerhattB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam adamlar 21 yılda 1 yeniyor bırakın sevinsin garibanlar bu kadar nankör olma
Küfür etmesinler, bağırıp insanları da rahatsız etmesinler hocam derdim bu.