AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam hayatımda ilk defa kadıköy galibiyeti gördüm, lütfen kusura bakmayınız. Sevinmek, sevinci paylaşmak en doğal hakkımız.

Bu arada yapılan kareografiye karşılık, nakavt eden bir boxer beklerim
Hocam valla kusura bakmasın kimse ama 21 senedir adamlar sanırım kazanıyor o kadar sevinmemişlerdir yani. Futbolca utanmaları gerekirken sevinmek garip geliyor bana.