Valla hocam hayatımda ilk defa kadıköy galibiyeti gördüm, lütfen kusura bakmayınız. Sevinmek, sevinci paylaşmak en doğal hakkımız.

Bu arada yapılan kareografiye karşılık, nakavt eden bir boxer beklerim