Hocam valla kusura bakmasın kimse ama 21 senedir adamlar sanırım kazanıyor o kadar sevinmemişlerdir yani. Futbolca utanmaları gerekirken sevinmek garip geliyor bana.
sıradanlaşmıştı, maç öncesinde kimse Galatasarayın galip geleceğini düşünmüyordu. Ama o kısmetsizlik bitti gitti. Büyünün son kullanma tarihi bugün bitmiş hocam.