Quare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar lütfen sadece R10'da değil, instagram falanda artık girmeye korkuyorum.
Takım tutmuyorum 6 yıldır fakat korkuyorum arada bende linç yiyeceğim diye.

Not : Maç izlerken onun bunun ailevi değerlerine küfür eden arkadaşları kınıyorum, bu yüzden takım tutmanın doğru bir şey olduğunu düşünmüyorum. Ama tutana da saygım sonsuzdur
iyi aksamlar hocam galatasaray kelimesini görün diye alıntılayıp yazıyorum