• 19-02-2020, 17:43:46
    #10
    Sizin gibi insanları gördükçe, insanlara olan umudum artıyor hocam tebrik ederim. Allah kısmet ederse 6 ay sonra bende o duyguyu tadıcam. Allah analı babalı büyütsün.
  • 19-02-2020, 17:46:59
    #11
    Düşünceniz çok güzel Allah kabul etsin. Ancak burada yardıma muhtaç çok fazla çocuklu aile olduğunu sanmıyorum. Birini bulamazsanız Facebook'ta "Her Şey Çocuklarımız İçin" diye bir sayfa var, çocuklara ve çocuklu ailelere yardım ediyorlar. İhtiyaçları belirliyorlar, ailenin iletişim bilgilerini veriyorlar. direk aile yolluyorsunuz mama, bez vs... Bakamnızı tavsiye ederim.
  • 19-02-2020, 17:47:24
    #12
    Tebrik ederim seni soyadaşım.
  • 19-02-2020, 17:47:35
    #13
    Allah hepinizden razı olsun güzel kardeşlerim.
    Ben bebek bezini başkası ayakkabısını bir başka arkladaşımız mamasını alsa o annenın ve babanın içini biraz rahatlatırız.

    O kadar kötü bir duygu ki çocuğuna ihtiyaçlarını alamamak.Sabahlara kadar ağladığımı oturup düşündüğümü hatırlıyorum.Allah ne bana ne düşmanıma nede hiç bir insana yaşatmasın o hissleri inş.
  • 19-02-2020, 17:49:46
    #14
    Merhabalar hocam pm gönderdim tarafınıza.

    https://www.r10.net/off-topic/222572...k-bu-cark.html

    Faturalar yüklü geldiği için biraz zor günlerden geçiyorum açıkcası ve 20 aylık kızıma istediğim oyuncakları alamıyorum. Hızlı da büyüyor cimcime elbiseleri dar geliyor. Kızınız kaç yaşında bilmem amasıfır almanıza gerek yok, kıyıda köşede duran oyuncaklarını gönderebilirseniz sevinirim. Ama yine de önceliği daha kötü durumda olanlara verin lütfen.

    İnce düşünceniz için çok teşekkür ederim.

    Edit: 10 Aylık imiş. Gözümden kaçmış. Allah uzun ve sağlıklı ömürler nasip etsin.
  • 19-02-2020, 17:51:34
    #15
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah hepinizden razı olsun güzel kardeşlerim.
    Ben bebek bezini başkası ayakkabısını bir başka arkladaşımız mamasını alsa o annenın ve babanın içini biraz rahatlatırız.

    O kadar kötü bir duygu ki çocuğuna ihtiyaçlarını alamamak.Sabahlara kadar ağladığımı oturup düşündüğümü hatırlıyorum.Allah ne bana ne düşmanıma nede hiç bir insana yaşatmasın o hissleri inş.
    Benimde bir yavrum var 9 aylık.

    Bebeğinin ihtiyacı olan varsa bende yardımcı olmak isterim.
    • Akbas
    • NeTZeN
    Akbas ve NeTZeN bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 19-02-2020, 17:53:19
    #16
    paskevich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar hocam pm gönderdim tarafınıza.

    https://www.r10.net/off-topic/222572...k-bu-cark.html

    Faturalar yüklü geldiği için biraz zor günlerden geçiyorum açıkcası ve 20 aylık kızıma istediğim oyuncakları alamıyorum. Hızlı da büyüyor cimcime elbiseleri dar geliyor. Kızınız kaç yaşında bilmem amasıfır almanıza gerek yok, kıyıda köşede duran oyuncaklarını gönderebilirseniz sevinirim. Ama yine de önceliği daha kötü durumda olanlara verin lütfen.

    İnce düşünceniz için çok teşekkür ederim.

    Edit: 10 Aylık imiş. Gözümden kaçmış. Allah uzun ve sağlıklı ömürler nasip etsin.
    Senden bilgileirni bekliyorum güzel dostum halledelim Allahın izni ile kızımızın ihtiyaçlarını.



    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde bir yavrum var 9 aylık.

    Bebeğinin ihtiyacı olan varsa bende yardımcı olmak isterim.
    Çok teşekkür ederim benımle aynı yola çıkmana dost.
    Sanada ulaşabilirler ihtiyacı olan arkadaşlarımız buradan.
  • 19-02-2020, 17:56:10
    #17
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senden bilgileirni bekliyorum güzel dostum halledelim Allahın izni ile kızımızın ihtiyaçlarını.





    Çok teşekkür ederim benımle aynı yola çıkmana dost.
    Sanada ulaşabilirler ihtiyacı olan arkadaşlarımız buradan.
    Acil bir ihtiyacım yok hocam çok şükür. İlgi ve alakanıza çok teşekkür ederim. Belki de durumu olmayıp yazmaya çekinenler vardır. Siz acil durumda olan arkadaşlara öncelik verin lütfen. İlk başta gözden kaçırmışım kızınız 10 aylık olduğunu belki fazla oyuncak ve kullanmadığı elbise vardır diye yazdım. Allah gönlünüze göre versin.
  • 19-02-2020, 17:57:03
    #18
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar.
    Yakın zamanda (10 ay önce bir kızım oldu ) ve kızım doğduktan sonra inanılmaz zor zamanlar geçirdim.Allah düşmanımın başına vermesin. Evime market alışverişi, kızıma bebek bezi dahi alamaz durumdaydım.

    Şükür işlerim düzeldi.Şuan düzlüğe çıktım borclarımı ödedim. Allah var daha fazlasını yapmak istiyorum ama imkan olursa da yapacağım.

    Yeni doğmuş yada 1-5 yaş arası çocuğu olan ve çocuğunun bazı masrafları giderleri olan bir arkadaşımıza yardım etmek istiyorum.

    Bebek bezi , oyuncak , gıda ,mama, kıyafet fark etmez.İhtiyaç ne ise o konuda yardımcı olacağım.

    Allah tüm çocukları korusun kollasın inş. Anne baba olmadan anlaşılmıyormuş evlat ve cocuk sevgisi.İnş hepimizin çocukları güzel günler görür ömürlerinde.
    Tüm güzel düşünceleriniz için öncelikle tebrik ediyorum Allah her zaman yar ve yardımcınız olsun eğer forumdan ulaşamazsanız bizlerinde destek çıktığı instagram paylaşımında yorumundan ulaşarak bulduğumuz bir bayan mevcut bayan bir kardeşimiz kendisine sürekli yardım etmekte dlerseniz 2 taraflada sizi görüştürebilirim maddiyat olarak birşey istememekte