Allah hepinizden razı olsun güzel kardeşlerim.
Ben bebek bezini başkası ayakkabısını bir başka arkladaşımız mamasını alsa o annenın ve babanın içini biraz rahatlatırız.
O kadar kötü bir duygu ki çocuğuna ihtiyaçlarını alamamak.Sabahlara kadar ağladığımı oturup düşündüğümü hatırlıyorum.Allah ne bana ne düşmanıma nede hiç bir insana yaşatmasın o hissleri inş.