Merhabalar hocam pm gönderdim tarafınıza.

https://www.r10.net/off-topic/222572...k-bu-cark.html

Faturalar yüklü geldiği için biraz zor günlerden geçiyorum açıkcası ve 20 aylık kızıma istediğim oyuncakları alamıyorum. Hızlı da büyüyor cimcime elbiseleri dar geliyor. Kızınız kaç yaşında bilmem amasıfır almanıza gerek yok, kıyıda köşede duran oyuncaklarını gönderebilirseniz sevinirim. Ama yine de önceliği daha kötü durumda olanlara verin lütfen.

İnce düşünceniz için çok teşekkür ederim.

Edit: 10 Aylık imiş. Gözümden kaçmış. Allah uzun ve sağlıklı ömürler nasip etsin.