NeTZeN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çocuğu olan bir arkadaşımıza yardım etmek istiyorum
46
●1.921
- 19-02-2020, 18:04:29Valla benimde 2 çocuğum var biri 11 yaşında biri 2,5 yaşında.Herkes gibi şu şartlarda biz de zorlanıyoruz..Herkes yardım ister.Ancak düşünüyorum da benden daha kötü durumda olanlar varken şimdi istemek vicdana sığmaz.İnşallah alacak kişi için hayırlısı olur.Çok iyi düşünmüşsünüz.
- 19-02-2020, 18:04:40adres bilgilerini gönderirmisin rica etsempaskevich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-02-2020, 18:07:10Hocam siirte eşofman takımı olmayan 14 öğrenci için eşofman alma konumuz var katkınız olur ise gerçekten güzel olur. konu linki aşağıdaki gibidir.
https://www.r10.net/off-topic/224891...i-yardimi.html
Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 19-02-2020, 18:07:48Ablanın ev adresi mevcut mudur?NeTZeN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-02-2020, 18:11:41Merhaba, bilgileri mevcut ama siz bizzat kendisine ulaşarak görüşürseniz daha makbule geçer, en azından yapabileceğiniz konusundada bizzat kendisiyle iletişimde kalabilirsiniz özeldende dilerseniz detayları atabilirizMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-02-2020, 18:14:50Ben bilgileri bekliyorum o halde. Birde ihtiyaçları tam olarak nelerdir onuda yazarsanız elimizden geleni yapalım.NeTZeN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-02-2020, 20:25:32"Allah düşmanımın başına vermesin. Evime market alışverişi, kızıma bebek bezi dahi alamaz durumdaydım." bu durumu şahsi algılayıp size kırıldığımı söylemeliyim Hocam. (Eminim bu olaydan dolayı konu da açmadınız.)Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 sadece tabiri caizse veritabanı bağlamadı, gönülleri de bağlıyor. Allahtan dileğim bir daha aynı durumlar yaşanmasın fakat her forumdaşıma diyorum derdi olan yazsın buraya. Bugün size belki yarın bize.
Benim de 12 ay öncesine kadar hayatım bir garipti, şimdi kızım geçen hafta 1 yaşını doldurdu. Büyüme diye yalvarıyorum
)



)