• 19-02-2020, 17:59:32
    #19
    NeTZeN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm güzel düşünceleriniz için öncelikle tebrik ediyorum Allah her zaman yar ve yardımcınız olsun eğer forumdan ulaşamazsanız bizlerinde destek çıktığı instagram paylaşımında yorumundan ulaşarak bulduğumuz bir bayan mevcut bayan bir kardeşimiz kendisine sürekli yardım etmekte dlerseniz 2 taraflada sizi görüştürebilirim maddiyat olarak birşey istememekte



    Yazacağım sana kardeşim.
  • 19-02-2020, 18:04:29
    #20
    Valla benimde 2 çocuğum var biri 11 yaşında biri 2,5 yaşında.Herkes gibi şu şartlarda biz de zorlanıyoruz..Herkes yardım ister.Ancak düşünüyorum da benden daha kötü durumda olanlar varken şimdi istemek vicdana sığmaz.İnşallah alacak kişi için hayırlısı olur.Çok iyi düşünmüşsünüz.
  • 19-02-2020, 18:04:40
    #21
    paskevich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar hocam pm gönderdim tarafınıza.

    https://www.r10.net/off-topic/222572...k-bu-cark.html

    Faturalar yüklü geldiği için biraz zor günlerden geçiyorum açıkcası ve 20 aylık kızıma istediğim oyuncakları alamıyorum. Hızlı da büyüyor cimcime elbiseleri dar geliyor. Kızınız kaç yaşında bilmem amasıfır almanıza gerek yok, kıyıda köşede duran oyuncaklarını gönderebilirseniz sevinirim. Ama yine de önceliği daha kötü durumda olanlara verin lütfen.

    İnce düşünceniz için çok teşekkür ederim.

    Edit: 10 Aylık imiş. Gözümden kaçmış. Allah uzun ve sağlıklı ömürler nasip etsin.
    adres bilgilerini gönderirmisin rica etsem
  • 19-02-2020, 18:07:10
    #22
    Hocam siirte eşofman takımı olmayan 14 öğrenci için eşofman alma konumuz var katkınız olur ise gerçekten güzel olur. konu linki aşağıdaki gibidir.

    https://www.r10.net/off-topic/224891...i-yardimi.html

    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar.
    Yakın zamanda (10 ay önce bir kızım oldu ) ve kızım doğduktan sonra inanılmaz zor zamanlar geçirdim.Allah düşmanımın başına vermesin. Evime market alışverişi, kızıma bebek bezi dahi alamaz durumdaydım.

    Şükür işlerim düzeldi.Şuan düzlüğe çıktım borclarımı ödedim. Allah var daha fazlasını yapmak istiyorum ama imkan olursa da yapacağım.

    Yeni doğmuş yada 1-5 yaş arası çocuğu olan ve çocuğunun bazı masrafları giderleri olan bir arkadaşımıza yardım etmek istiyorum.

    Bebek bezi , oyuncak , gıda ,mama, kıyafet fark etmez.İhtiyaç ne ise o konuda yardımcı olacağım.

    Allah tüm çocukları korusun kollasın inş. Anne baba olmadan anlaşılmıyormuş evlat ve cocuk sevgisi.İnş hepimizin çocukları güzel günler görür ömürlerinde.
  • 19-02-2020, 18:07:48
    #23
    NeTZeN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm güzel düşünceleriniz için öncelikle tebrik ediyorum Allah her zaman yar ve yardımcınız olsun eğer forumdan ulaşamazsanız bizlerinde destek çıktığı instagram paylaşımında yorumundan ulaşarak bulduğumuz bir bayan mevcut bayan bir kardeşimiz kendisine sürekli yardım etmekte dlerseniz 2 taraflada sizi görüştürebilirim maddiyat olarak birşey istememekte



    Ablanın ev adresi mevcut mudur?
    • NeTZeN
    NeTZeN bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-02-2020, 18:11:41
    #24
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ablanın ev adresi mevcut mudur?
    Merhaba, bilgileri mevcut ama siz bizzat kendisine ulaşarak görüşürseniz daha makbule geçer, en azından yapabileceğiniz konusundada bizzat kendisiyle iletişimde kalabilirsiniz özeldende dilerseniz detayları atabiliriz
  • 19-02-2020, 18:14:50
    #25
    NeTZeN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, bilgileri mevcut ama siz bizzat kendisine ulaşarak görüşürseniz daha makbule geçer, en azından yapabileceğiniz konusundada bizzat kendisiyle iletişimde kalabilirsiniz özeldende dilerseniz detayları atabiliriz
    Ben bilgileri bekliyorum o halde. Birde ihtiyaçları tam olarak nelerdir onuda yazarsanız elimizden geleni yapalım.
    • NeTZeN
    NeTZeN bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-02-2020, 20:25:32
    #27
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar.
    Yakın zamanda (10 ay önce bir kızım oldu ) ve kızım doğduktan sonra inanılmaz zor zamanlar geçirdim.Allah düşmanımın başına vermesin. Evime market alışverişi, kızıma bebek bezi dahi alamaz durumdaydım.

    Şükür işlerim düzeldi.Şuan düzlüğe çıktım borclarımı ödedim. Allah var daha fazlasını yapmak istiyorum ama imkan olursa da yapacağım.

    Yeni doğmuş yada 1-5 yaş arası çocuğu olan ve çocuğunun bazı masrafları giderleri olan bir arkadaşımıza yardım etmek istiyorum.

    Bebek bezi , oyuncak , gıda ,mama, kıyafet fark etmez.İhtiyaç ne ise o konuda yardımcı olacağım.

    Allah tüm çocukları korusun kollasın inş. Anne baba olmadan anlaşılmıyormuş evlat ve cocuk sevgisi.İnş hepimizin çocukları güzel günler görür ömürlerinde.
    "Allah düşmanımın başına vermesin. Evime market alışverişi, kızıma bebek bezi dahi alamaz durumdaydım." bu durumu şahsi algılayıp size kırıldığımı söylemeliyim Hocam. (Eminim bu olaydan dolayı konu da açmadınız.)
    R10 sadece tabiri caizse veritabanı bağlamadı, gönülleri de bağlıyor. Allahtan dileğim bir daha aynı durumlar yaşanmasın fakat her forumdaşıma diyorum derdi olan yazsın buraya. Bugün size belki yarın bize.
    Benim de 12 ay öncesine kadar hayatım bir garipti, şimdi kızım geçen hafta 1 yaşını doldurdu. Büyüme diye yalvarıyorum )